HortiHeat is een online werkomgeving waarin je met collega's en/of partners samenwerkt. Met HortiHeat beheer je al je marketing- en salesactiviteiten op 1 plek.
HortiHeat is voor alle sierteeltkwekers die zijn aangesloten op Floriday. Van snijbloemen- tot plantenkwekers en leveranciers van hardware producten voor de sierteelt.
HortiHeat is een app op Floriday. Deze koppeling zorgt ervoor dat je informatie vanuit Floriday eenvoudig in HortiHeat kan importeren. Denk hierbij aan de producten in je catalogus, aanbiedingen, productprijzen en klantrelaties. Dit scheelt je een hoop extra werk dan wanneer je een marketing- en verkooptool zonder koppeling met Floriday gebruikt.
Dagelijks werkt ons team hard aan de ontwikkeling van HortiHeat. Vanuit onze eigen ideeën en door de input van onze gebruikers, bepalen wij welke wensen worden opgepakt en ontwikkeld. Via een nieuwsbrief houden wij de gebruikers op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.
Eenvoudig:
Je kan niet meer dan 1 eigenaar aan een werkomgeving toekennen. Wel kan je een onbeperkt aantal collega’s en partners aan je account toevoegen.
Het ontvangen van een foutmelding of het hebben van inlogproblemen, kan diverse oorzaken hebben: verkeerde inloggegevens, het antivirusprogramma, cookies of extensies in Google Chrome of het antivirusprogramma.
Inloggegevens
Vul de juiste inloggegevens in. Je gebruikersnaam is altijd een e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Bekijk dan de stappen bij ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten?’.
Controleer je antivirusprogramma
In sommige gevallen kan je antivirusprogramma bepaalde websites onterecht blokkeren. Controleer daarom je antivirusprogramma om te zien of dit programma het bezoeken van de website van HortiHeat blokkeert.
Volg onderstaande stappen om een nieuw wachtwoord in te stellen:
Het verwijderen van cookies kan helpen om het inlogprobleem op te lossen.
Een foutmelding of problemen bij het inloggen, kan aan de extensies van Google Chrome liggen. Dit zijn hulpprogramma's binnen Chrome die vaak helpen, maar soms ook tegenwerken. Om na te gaan of het inlogprobleem hier ligt, schakel je met onderstaande stappen de extensies tijdelijk uit.
Jazeker. Sluit een proefabonnement af en ervaar gratis 30 dagen lang de voordelen van HortiHeat.
Bij HortiHeat kies je voor een jaarabonnement of een seizoensabonnement. Bij een seizoensabonnement sluit je een abonnement af per 3 maanden. Deze wordt elke 3 maanden automatisch verlengd. Met een jaarabonnement en seizoensabonnement krijg je toegang tot je eigen online werkomgeving. Nodig collega’s en partners uit om hierin samen te werken.
Voor een jaarabonnement betaal je € 89 per maand. Een seizoensabonnement kost € 119 per maand. Wil je een partner voor jouw werkomgeving uitnodigen? Dan betaal je daar € 45 per partner per maand voor.
Neem contact op met onze supportafdeling of vul het contactformulier in om een abonnement af te sluiten. Geef hierbij af welk type abonnement je wil afsluiten: een jaar- of een seizoensabonnement. Wij sturen je vervolgens per e-mail een activeringslink voor je account. Klik hierop om je account te activeren en ga aan de slag met HortiHeat.
Je sluit bij ons voor een jaar of of per 3 maanden een abonnement af. Deze gaat in vanaf het moment dat je je account activeert. Dit geldt ook voor het abonnement van een partner.
Jammer dat je je abonnement wil opzeggen. We hebben een opzegtermijn van 1 maand. Stuur vóór de 1e van de maand een mailtje naar support om je abonnement op te zeggen.
Jazeker. Volg de volgende stappen om een partner uit te nodigen:
Als eigenaar van een werkomgeving stel je permissies in voor partners. Deze permissies gelden voor alle partners in jouw omgeving.
Ja. Geef permissies aan de eigenaar en bepaal zelf wat je met de eigenaar deelt.
Nee, er is geen limiet. Het uitnodigen van het aantal partners voor jouw werkomgeving is onbeperkt.
Ga in je werkomgeving naar je workspace instellingen en klik op ‘Collega’s’. Hier vind je al je partners.
Ga naar ‘Collega’s’ in je workspace instellingen. Klik op de 3 bolletjes naast de partner en klik op ‘verwijderen’.
In je werkomgeving vind je in het linkermenu je netwerk. Hier vind je alle bedrijven, contactpersonen en ontvangersgroepen in je netwerk. Ook kun je hier via ‘Reputatie’ inzien of er hard bounces, klachten of uitschrijvingen van je relaties zijn.
Jazeker.
Bedrijven uit je Floriday-netwerk staan direct in HortiHeat. Vanwege de privacywet worden contactpersonen niet meegenomen. Deze voeg je zelf aan de bedrijven toe.
Je voegt eenvoudig een nieuw bedrijf toe aan je netwerk door de volgende stappen te volgen:
Om een contactpersoon binnen een bedrijf toe te voegen, moet het bedrijf in je netwerk staan. Staat deze nog niet in je netwerk, volg dan de stappen van de vorige vraag om dit te doen.
Ja, je kan een ontvangersgroep aanmaken en hier bedrijven aan toevoegen. Bijvoorbeeld een ontvangersgroep met alle A-klanten. Op die manier verstuur je specifieke aanbiedingen in één keer naar een groep.
Je verkoopt en promoot je producten via een aanbieding of een prijslijst.
Het belangrijkste verschil tussen een aanbieding en een prijslijst is dat een aanbieding gekoppeld is aan Floriday. Deze verstuur je daarom alleen naar ontvangers die een Floriday-account hebben. Een prijslijst is vergelijkbaar met een offerte. Deze is niet gekoppeld aan Floriday en is daardoor voor elke ontvanger toegankelijk.
Let op: bij prijslijsten kun je ook instellen of je je producten in highlight, kolommen of rijen wil tonen. Wil je standaard je producten in kolommen weergeven? Vink dan bij 'kolommen' het sterretje aan. Toekomstige prijslijsten worden automatisch in de gewenste indeling getoond.
Controleer alle verplichte velden. Heb je deze goed ingevuld? Neem dan contact op met onze supportafdeling.
In je planning staan alle taken. Je kunt hier gebruikmaken van de filters “Labels”, “Team” en de kalender om een taak te zoeken. Je planning vind je terug in het dashboard en in het linkermenu bij ‘Planning’.
Via je dashboard pas je je planning eenvoudig aan:
Je kan je planning ook aanpassen via ‘Planning’ in het linkermenu in je dashboard.
Vul je taken zo volledig mogelijk in. Door dit te doen, kan je in de planning zoeken op de bedrijfsnaam waarvoor de taak is aangemaakt, kan je taken per maand bekijken en kan je filteren op label en teamlid. Zo maak je de planning voor jezelf nóg overzichtelijker.
Taken die zijn aangemaakt via een notitie, verschijnen direct in je planning. Wil je een taak zonder notitie aan je planning toevoegen? Ga dan naar 'Planning' in het linkermenu in je dashboard.
Het bewerken of verwijderen van taken doe je in je planning.
Taken rond je af via je planning op je dashboard of via ‘Planning’ in het linkermenu. Na het afronden van een taak, verdwijnt deze direct uit de planning.
Je vindt het overzicht met notities terug in je werkomgeving bij ‘Notities’ in het linkermenu. Hier kun je je notities bekijken en filteren op label en op team.
Ja, om een notitie aan te maken, moet een bedrijf in je netwerk staan. Staat het bedrijf of de contactpersoon niet in je netwerk? Voeg deze dan eerst aan je netwerk toe.
Wanneer je een notitie aanmaakt, selecteer je bij ‘collega’s’ de betreffende collega. Je kan hier meerdere collega’s aan toevoegen.
Heb je al een notitie aangemaakt en wil je hier later een taak aan toevoegen? Klik dan op de notitie en vervolgens op het +-teken bij ‘Taken’.
Je taken vind je terug in je planning op het dashboard en in het linkermenu onder ‘Planning.
Het toevoegen, verwijderen of afronden van taken doe je door op de notitie te klikken.